Bloom by Bloom

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti A Shiny Service s.r.o., so sídlom Karloveská 412/33 841 04 Bratislava – mestská časť Karlova Ves, IČO: 56588534, DIČ: 2122353981, zapísanú v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, Vložka č.: 182397/B, tel: +421 949 689 141, e-mail: info.bloombybloom@gmail.com (ďalej aj ako “predávajúci”) a kupujúceho.

Predávajúci je prevádzkovateľ internetového obchodu www.bloombybloom.sk  

Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si prostredníctvom web stránky, e-mailom alebo telefonicky objedná predplatné služby (ďalej aj ako “kupujúci”).

Kupujúci potvrdením objednávky dáva súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

2. OBJEDNÁVKA

2.1. Kupujúci objednáva predplatné služby prostredníctvom webovej stránky predávajúceho, telefonicky alebo mailom.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú až po potvrdení objednávky doručenej e-mailom a po uhradení faktúry za predplatné služby a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2.2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH; a uviesť jednu z možností balíkov na predplácanú službu.

Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

2.3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúci overí objednávku a po prijatí platby si dohodne s kupujúcim termín dodania prvej zásielky a darčekového poukazu. Od termínu potvrdenia záväznej objednávky je objednávka pre kupujúceho záväzná.

2.4.  Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 48 hodín od objednania služby bez udania dôvodu. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou alebo elektronickou formou.

2.5 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením záväznej objednávky kupujúcim a predávajúcim prostredníctvom e-mailu.

Potvrdením elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Potvrdením elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň potvrdenia tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú v cenovej ponuke, ktorá mu bola doručená a v záväznej objednávke.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho zaplatením kúpnej ceny.

3. DODACIE PODMIENKY A DORUČOVANIE

3.1. Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy balíkov odlišné. Termín prvej dodávky tovaru bude vždy predmetom ústnej alebo písomnej dohody s kupujúcim a ďalej s kupujúcim alebo osobou, ktorá predplatenú službu získala formou daru (ďalej len „tretia osoba) pri uplatňovaní darčekového poukazu.

3.2. Darčekový poukaz nie je povinný uplatňovať len kupujúci, ale môže ho uplatniť aj tretia osoba. Darčekový poukaz je označený jedinečným kódom, ktorý je pridelený na základe čísla záväznej objednávky a slúži na jeho identifikáciu.

3.3. Darčekový poukaz slúži ako zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim a predávajúci je povinný svoje záväzky predplateného balíka splniť a v konkrétnom časovom intervale, ktorý závisí od druhu balíka, doručovať tovar pravidelne raz za týždeň.

3.4 Bez toho aby sa kupujúci alebo tretia osoba preukázala darčekovým poukazom s platným kódom poukazu, nie je možné poukaz uplatniť. V prípade jeho straty predávajúci nie je povinný službu dodať.

3.5 Darčekový poukaz je platný 6 mesiacov od zakúpenia. Po uplynutí tejto doby, kupujúci alebo tretia osoba nemá nárok na uplatnenie poukazu.

3.6 Začiatok dodávania predplatenej služby je predmetom dohody medzi kupujúcim alebo treťou osobou a predávajúcim. Kupujúci alebo tretia osoba má povinnosť kontaktovať predávajúceho telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť sa na dátume  a mieste pravidelného doručovania a to najneskôr do dňa exspirácie darčekového poukazu, t.j. 6 mesiacov od zakúpenia. Dátum exspirácie je vždy uvedený na darčekovom poukaze.

3.7. V konkrétnych zakúpených balíkoch predplatenej služby je možnosť vynechať doručenie a presunúť na iný termín v maximálnom počte, ktorý záleží od konkrétneho zakúpeného balíka:

a) Pri balíku na dva mesiace predplatenej služby o jeden týždeň.
b) Pri balíku na štyri mesiace predplatenej služby o dva týždne.
c) Pri balíku na šesť mesiacov predplatenej služby o tri týždne.

Presunutie na iný termín je platné vtedy, ak kupujúci alebo tretia osoba kontaktuje predávajúceho v lehote 7 kalendárnych dní pred doručením služby telefonicky alebo e-mailom a predávajúci potvrdí presunutie termínu dodania.

V prípade, ak kupujúci alebo tretia strana neinformuje predávajúceho o zmenách dodania – termín alebo miesto dodania – a predávajúci službu doručí neúspešne, považuje sa toto doručenie za kompletné a kupujúci alebo tretia osoba stráca právo na náhradu tohto doručenia.

3.8 Kupujúci alebo tretia osoba bude po uplatnení poukazu u predavajúceho informovaný o termínoch dodávania služby, ktorý bude zároveň obsahovať začiatok (prvé doručenie) a koniec predplatného (posledné doručenie).

3.9 Kupujúci alebo tretia osoba sa zaväzuje akceptovať konkrétny deň dodania služby a berie na vedomie, že vzhľadom k povahe tovaru a zabezpečovania čerstvosti tovaru, nie je možné zmeniť deň dodania na akýkoľvek iný deň v týždni. Kupujúci berie na vedomie, že dodanie tovaru je fixované na jeden deň v týždni a nie je možné ho meniť.

4. CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY A PREPRAVNÉ

4.1. Cena tovaru je uvedená v cenovej ponuke, ktorá je vždy doručená e-mailom kupujúcemu pred uzavretím záväznej objednávky. Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov a dovozcov. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

4.2. Kupujúci uhrádza platbu na základe faktúry prevodom na účet predávajúceho.

4.3. Spôsob dopravy si volí kupujúci sám prostredníctvom telefonickej alebo e-mailovej komunikácie s predávajúcim.

4.4. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní objednávky.

6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

6.1. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 48 hodín od potvrdenia záväznej objednávky prostredníctvom e-mailu. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii objednávky.

6.2. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci akceptuje storno objednávky a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za službu, ktorý kupujúci uhradil, vráti kupujúcemu prevodom na účet.

6.3. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

6.4. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) zmenila sa cena dodávateľa tovaru
b) vystavená cena služby bola chybná
c) nie je možné pravidelne doručovať službu v regióne kupujúceho

7. REKLAMÁCIA

7.1. Oprávnenie na výmenu doručeného tovaru vzniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením pri prevoze a skutočnosť je zistená a nahlásená pri preberaní zásielky.

7.2 Oprávnenie na výmenu doručeného tovaru zaniká, ak k poškodeniu došlo po odovzdaní tovaru kupujúcemu alebo tretej osobe alebo zo strany kupujúceho alebo tretej osoby nesprávnym zaobchádzaním.

7.3. V prípade uplatňovania reklamácie je nevyhnutné aby kupujúci alebo tretia osoba telefonicky oznámil predávajúcemu, že daný tovar je poškodený a to pri doručení zásielky, ktorú nepreberie z dôvodu poškodenia. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu alebo tretej osobe ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

8.1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

8.2. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením záväznej objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

8.3. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

8.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

8.5. Práva kupujúceho (spotrebiteľa) vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

8.6 Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

8.7. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

8.8. Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky tovaru či registrácie prostredníctvom webovej stránky www.bloombybloom.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva kupujúci v súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie s kupujúcim.

Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

8.9. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.

8.10. Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail info.bloombybloom@gmail.com.